GLADIATOR UTV1000 XL
Vstupenka do PRACOVNÍHO ráje
UTV1000 XL je připraven na všechno! Dokáže více uvézt, více táhnout a více pracovat. Šestimístné UTV rozšiřuje nejen pracovní, ale i hobby rádius využití. Mimořádně silná konstrukce, nese kabinu pro plnohodnotný, a především bezpečný převoz až šesti lidí. Motor je laděn tak, aby v každém pásmu otáček dodával zřetelný výkon přes speciálně naladěnou CVT převodovku. Stroj nabízí plynulé zrychlení a maximální trakci. Podvozek je technicky dimenzován na vysoké nároky uživatele s maximálním komfortem a tím i bezpečností pro celou posádku. Ve své třídě je doslova unikátem po všech stránkách.
CENÍK ZDE
Táhne.
Tlačí.
Pracuje.
Motor
Upravený motor V-Twin pro verzi XL s dávkováním paliva od zn. BOSCH dodává kolům lineární výkon. 2 režimy jízdy dodávají provoznímu režimu plnou smyslnost, režim pro běžný průjezd NORMAL, šetří palivo i techniku, režim WORK je určen pro těžkou práci.
Prostor pro 6 osob
Řidič si může nastavit sklon volantu, posádce ve dvou řadách nic nebrání pohodlné jízdě, k dispozici sú madlá na ruce, bezpečnostní pásy, rovné jsou i podlahy, samozřejmostí je přítomnost USB/12V zásuvek a dále potěší držáky na nápoje a odkládací prostory pod sedadly.
Maska a světla
Přední maska má zvětšené průtoky pro vzduch směřující na chladič, přičemž plná LED technologie světel nejen dobře vypadá, ale má i vysoký světelný účinek.
Sklopná korba
Sklopná korba dokáží odvést na korbě až 350 kg nákladu, vhod přijdou kotvy pro upevnění nákladu.
Silný naviják
Mimořádně výkonný naviják s tažnou silou 4500 lbs a kabelovým ovládáním.
Variator CVTech
Speciálně je naladěna i CVT převodovka. Stroj tak nabízí plynulé zrychlení a maximální trakci.
Posilovač řízení
Posilovač řízení je dimenzován na vysoký výkon při obsazení stroje plnou posádkou a nákladem zároveň. I v tomto náročném režimu jde volant snadno a kola přesně zatáčejí.
Samosvorný
diferenciál EATON
Právě stroj těchto kapacit ocení inteligentní zadní diferenciál, který pracuje plně automaticky a vyřeší kritickou situaci pod zadními koly (ztráta trakce) v reálném čase. Jeho výjimečnost je ocenitelná v těžkém prostředí, jako je bláto, sníh, štěrk, písek… Tato součást stroje od amerického výrobce je TOP komponentem pro čtyřkolky vůbec.
Pohon všech kol a podvozek
Zesílený rám a předimenzovaný podvozek s možností plné uzávěrky 4×4. Zajímavostí je variabilní sklon tlumičů. Takto laděný podvozek spolu s uzávěrkami umožňuje stroji přímo dokonalý přechod i velkých nerovností.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.